Usługi serwisowe
Nasz Dział Wsparcia Technicznego służy pomocą użytkownikom wszystkich oferowanych przez nas urządzeń. Wykwalifikowani serwisanci udzielają wsparcia poprzez zdalną platformę komunikacyjną lub w trakcie wizyt bezpośrednich. Doradcy klienta udzielają pomocy aplikacyjnej, także w trakcie organizowanych przez nas profesjonalnych szkoleń aplikacyjnych.
Świadczymy wsparcie techniczne dla analizatorów marki BECKMAN COULTER, ANATEL, MET ONE, HIAC, HACH, ORBISPHERE, FLUKE, MALVERN PANALYTICAL, SIEVERS.
Oferowane przez nas produkty oraz materiały posiadają certyfikaty jakości ISO GUIDE 34, ISO 17025, UKAS.
Posiadamy wdrożony system ISO 9001:2015.
- Serwis analizatorów Beckman Coulter,
- Serwis Met One,
- Serwis HIAC,
- Serwis Anatel,
- Kalibracja liczników cząstek,
- Kalibracja liczników cząstek Fluke,
- Serwis analizatorów Malvern Panalytical,
- Serwis analizatorów TOC Sievers.
Usługi, które świadczymy w ramach standardowych procedur:
• konsultacje techniczne,
• wsparcie „helpdesk” on-line,
• umowy serwisowe o zakresie indywidualnie dostosowanym do oczekiwań użytkowników,
• naprawy,
• przeglądy techniczne,
• weryfikacje,
• kalibracje,
• kwalifikacje,
• certyfikowanie,
• aktualizacje oprogramowania (firmware i software),
• przenoszenie systemów do nowych lokalizacji,
• ponowne kwalifikacje instalacyjne IQ,
• re-kwalifikacje OQ i PQ (PV),
• szkolenia w obsłudze w zakresie podstawowym i zaawansowanym,
• wsparcie aplikacyjne przy tworzeniu procedur pomiarowych,
• walidacje procedur,
• transfery metod pomiarowych,
• wypożyczanie analizatorów.
Dział wsparcia technicznego oferuje w ciągłej dostępności materiały eksploatacyjne i wzorce:
• szkła celi pomiarowych,
• wężyki,
• zestawy uszczelek,
• wzorce do samodzielnej weryfikacji analizatorów (QAS, LTX),
• certyfikowane materiały odniesienia (CRM),
• kuwety jednorazowe oraz wielokrotnego użytku.
Prowadzimy magazyn części zamiennych do wszystkich serwisowanych przez nas analizatorów. Zdecydowana większość części dostępna jest „od ręki”.
Serwisanci działu wsparcia technicznego to osoby z wyższym wykształceniem technicznym, bogatym doświadczeniem zawodowym, kompetentne i profesjonalne.
Kontakt do szefa działu wsparcia technicznego:
Emil Bajson
Tel. 509 407 197
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamów serwis
Formularz służy do przesłania zgłoszenia serwisowego urządzenia, prosimy o uważne jego wypełnienie.