Wsparcie dla Klientów i działalność operacyjna ITS SCIENCE w czasie epidemii COVID-19
Szanowni Państwo!
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (COVID-19) w Polsce i na świecie pragniemy poinformować, że w obecnej sytuacji nasze wysiłki skoncentrowane są na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym Klientom, jak i pracownikom. Działamy odpowiedzialnie, zgodnie z procedurami wymaganymi przez organy państwowe.
W pełni rozumiejąc, że ogłoszony stan zagrożenia epidemicznego oraz wprowadzane w ramach prewencji zmiany i zalecenia służb mają istotny wpływ na nasze otoczenie biznesowe, pragniemy Państwa zapewnić, że robimy wszystko, aby utrzymać ciągłość dostaw. Opierając się na analizach obecnej sytuacji zakładamy, że jesteśmy w stanie maksymalnie zredukować ewentualne przestoje i opóźnienia w dostawach, wynoszące obecnie około 4 dni.
Nasi inżynierowie serwisu będą w dalszym ciągu odwiedzać siedziby klientów, jednocześnie przestrzegając wszystkich krajowych ograniczeń dotyczących podróży. W sytuacji, w której nasz zespół wsparcia technicznego nie będzie w stanie świadczyć usług na miejscu, oferujemy możliwość odebrania urządzenia od Państwa i wykonania przeglądu lub naprawy w naszym laboratorium serwisowo-kalibracyjnym. Pracujemy nad tym, aby jak najbardziej zminimalizować zakłócenia w naszej działalności i zapewnić najwyższą jakość usług i wsparcia, której Państwo od nas oczekują.
Wszystkie spotkania z Klientami możemy prowadzić online. Jak zawsze, nasz profesjonalny zespół ds. obsługi klienta jest gotowy do udzielenia pomocy poprzez kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty e-mail.
Bardzo cenimy sobie Państwa pytania i opinie – prosimy o kontakt ze współpracującymi z Państwem przedstawicielami firmy.
Dziękujemy Państwu za zrozumienie i współpracę. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się przejść przez ten trudny okres. Życzymy dużo zdrowia i szybkiego powrotu do normalności.
Z poważaniem,
Przemysław Pestka
Prezes Zarządu